äntligen !

äntligen funkar bloggen igen. :] har varit segt att inte kunnat skriva nå på några dar.

jag har asont i magen. :/ har haft det hela dagen och igår också. fast igår vaa ännu värre, har nog inte haft så ont i magen på typ 2 år. fifan.
nu vet jag inte vad jag ska skriva om bara för det.. xD

alla som tycker om katter, inte är allergiska och kan kan väl adoptera katt? (a) http://kattkampanj.djurskyddet.se/index.php?nav=&pageid=4&w=1&lang= här är massa söta katter. hade kunnat göa det om mamma o dom hade velat ha nån mer, men det vill dom inte ._. hade jag haft eget ställe hade jag lätt gjort det ! :) dom är så söta så man dör lite. :*


idag fick jag nytt rött löshår. :) superfint , klippte det i olika delar och det blev jättebra! :D oh dessutom ska jag snart åka o hämta ut ett till paket, så jag har alltså bara 4 paket jag väntar på sen . :) får hoppas nå mer kommer imorron. kul med lite nytt hår oså, men jag skulle bara vilja att mitt egna hår växte ut lite (till brösten så duger de) för nu är det lite längre än till axlarna och det vill jag inte ha ._. men det handlar ju bara om runt 10 cm till. :D 10 månader typ  ? skönt att inte ha löshår lix, asjobbigt. :(( tro mig de e jobbigt o hålla på med skiten. suger o styla det med. blir bara fel och så ser huvudet värsta platt ut. näh fii.

idag har jag.. sovit. :D drömmt två drömmar bara på morronen. kommer dock inte ihåg vad jag drömde om. målat naglarna rosa. UM:at hela dan typ. :) lovat att jag ska skriva förlåt i blod av en person. hihi. och sen fota det. och så har jag .. ätit mat. gosat me missen. och sen typ inget. : ) ska snart åka iväg.

TVÅ MÅNADER KVAR.
TVÅ MÅNADER KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
vet ni hur det här känns ? helt skitbra. skolan är som ett helvete för mig, ett fängelse, lika hemskt ä're. men nu är det bara två mån jag behöver stå ut sen slipper jag skiten ! sommarlov sen gymnasie , och de kommer bli asbra eftersom jag får hålla på med sånt jag gillar. :) Kanske blire teater för mig, hade hellre velat musik, men teater passar nog mig bättre. ska jag vara ärlig är jag nog bättre på skådespela än sjunga trots allt. så har jag aldrig tyckt förr, men nu tycker jag det. betydligt svårare att sjunga egentligen, måste ju ha låtar som passar till rösten osv. teater är kewl. så på torsdag kommer jag va asnervös, det kmr bli megaläskigt eftersom det är massa andra nior där, och en ny skola och allt, men kul iallafall. ^-^ LÄSKIGT men jag ska klarat. :]] jag är inte samma person som i sjuan trots allt. fatta inte hur jag kunde va som jag va då. har lätt förändrats as mkt. mer om hur jag va då behöver ni inte veta. ;P
men det känns iaf skitskönt att slippa AL sen. och förhoppningsvis slippa vimmerby/hultsfred. för hultsfredofogjggobajs tänker jag iaf inte gå i. sämre än vimmerby t.o.m, då är det riktigt hemskt.
folket är ju likadant här som där. spyr

NU SKA JAG GÅ. :D
hej rå. imorn kanske de kmr bilder på löshåret o de, men bara om de blir bra. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0