fick bli ett nytt inlägg. :)

märkte just att de fått in lösfransar på odium också nu, men precis sånna har jag redan. ^-^
"en riktigt vampig look." ska jag vara ärlig så ser de inte ett dugg vampiga ut när man har på sig dem, det ser bara konstigt ut ärligt talat. även om jag gillar konstiga saker. det ser dumt ut. glöm att någon kan se snygg ut i dem. :|
dessutom får man inget lim till,  riktigt dåligt. det fick jag iaf. :) och då köpte jag på ett annat ställe.

Morticia Eyelashes

måste visa grejerna på odium som jag vill ha: (och har velat ha lääänge, men kan inte köpa p.g.a dyyrt :( ) jag tror inte nån kommer bläddra ner, gör endast detta av uttråkadhet xD


Deadly Sin Temptress Top
denna har jag velat ha så länge jag kan minnas, riktigt snygg. men jag har ändå aldrig köpt den :|

Dangerous Basque
den här korsetten då, riktigt smexxxig. grejen är den att jag har många korsetter men aldrig får tillfälle att använda dom.. känns så onödigt o lägga ut pengar på något man ändå aldrig använder. dom bara är där i garderoben för att titta på och beundra, haha typ. hotpantsen vill jag också ha :* strumpbyxorn har jag redan :< dom hotpantsen skulle jag nog iaf använda, för de e ju dreggel snygga (a)

Gothic Doll Dress Black
sånn klänning har jag haft. :3 dum var jag som sådle den. BAJS PÅ MIG

:((


Mortal Angel Set
om jag skulle på bal skulle jag vilja ha ngt sånt här liknande, fast dock inte en korsett+kjol utan en klänning :) dregggel så snyggt !



Directions - Black/White
ja tack ! silver+vit hårtoning ska jag köpa. :) SNYYGGT ! helvitt hår.. ge mig .__.' och alla som säger att det är tantigt kan ta sig, för då vet ni inte att även om jag så skulle ha vittgrått hår skulle jag inte se tantig ut :@

Ballet-2020

det är ngt speciellt med de här skorna, jag vet, läskiga som fan att gå med men snygga ! såg i en video med white stripes och blev typ käääär :D



Laced Lolita Purse
asheta väskor ! är väldigt mkt zombie över dom(a) ser läskigt snyggt ut

hehehehe. ingen har nog bläddrat ner hit iaf. kanske? xp



Btw.. jag har hittat en bok jag vill ha. "en häxas bibel" nej jag är inte häxa. xD lol. men jag vill lära mig svart magi och sånt, riktigt grymt ! och jag har alltid varit jävligt intresserad av övernaturligt o sånt, varit med om en hel del så vore grymt :3 ska lätt köpa . :) fast hittar yp inte nånstnas, bara nån som sålde på tradera men har inte tradera O.o och någon boksida finns den inte heller på. finns bara med engelsk text 8-) får nog bli engelsk då isf

men men nu blie inget mer för ja ska dra hejdå






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0