hellu

sitter hemma nu. och internet är inte lika fail  <3

och nördarna sa inget. WOW!!!11 kunde de verkligen låta en "emo" (lol) gå förbi utan att skrika det ? :< haha eh. hm.

jag vill typ att saker ska hända. :o typ.. flyttaaaaaaa, (kalmar taack) nytt liv osv. oh inte bara det, jag vill festaaaaaaaaa ? nu har jag börjat komma i det stadiet igen att jag vill festa. haha lol. men de va aslänge sen. :( men det är mest för o  träffa folk, inte för sprit eller nått sånt utan för o träffa mys folk. :* får alltid så underbara minnen från fester. vet att de låter lol. men det är sant. träffar as schysst folk o det är just på fester.
heheheh :D kmr aldrig glömma sånna minnen som hänt på fester lix , hehehe. jag gör alltid bort mih.:< eller typ alltid. så snackar man me folk man aldrig skulle snackat me annars o gör saker man aldrig skulle gjort annars. hm. men väldigt väldigt kewl iaf

idag fick jag g+ på eng provet :< yey på mig. trodde jag skulle få ig elr nått. not. men men, typ 4 poäng från vg ? ._. jävla plus o minus o skit, helt onödigt o ens ha så. >_<'

jag har precis kommit på hur min drömtjej ser ut :o nej jag går inte efter utsidan men om jag va tvungen o välja ett snyggt utseende på min tjej.
- brunrött hår (de ska va både rött o brunt, fast mer naturligt..)
- medellångt hår, lite självlockigt
- snelugg
- svarta kläder
- ingen piercing
- fräknar
o bara massa snyggggggggggg <3
hehehhehe.


jag har kommit på att jag är väldigt fejk. iaf ibland.

ÄR HUNGRIG SOM FAN! :( ska handla mat snart lix. imorse drack jag bara 3 muggar varm oboy <3 o ingen äcklig mat i skolan.

varför ska man äta när man ändå blir hungrig igen ?
varför sova när man ändå blir trött igen ?
varför känna sig lycklig när man ändå blir olycklig igen ?
varför vara glad när man ändå kommer bli tjurig igen ?
varför ljuga när man ändå kommer bli avslöjad till slut ?
varför gå på toa, man kommer ändå behöva göra det sen igen ?
osvososvosvosovosv
varför leva när man kan dö ?

Kommentarer
Postat av: Kevin

Vilka nördar? Ja ta bort + och minus i betygna det är trams. Rena betyg ska de va!

2008-04-08 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0