Jag hatar allt och alla.

vara inne, lyssna på underbar musik och bara drömma sig bort.
<3
drömma, hur livet skulle vara om det inte var som det är. och hur jag skulle varit, det undrar jag.
en helt annan person än den ni lärt känna.

har asont i magen med. som vanligt. jag HATAR att jag ska ha så här jävla ont. har snackat med läkare, skolsköterskan och typ alla men ingen vet vad det är. kanske är jag allergisk mot något, men den jävla läkarjäveln kunde inte ens göra något allergitest. helt onödigt att jag ens var där. äckelgubbe.

kan inte sitta, stå eller ligga. det gör så jävla ont.

jag skriver med en äcklig jirgotolghgoit på UM. han är en äkta bondlurk. 8) han kallar mig emo hela tiden. han är så fuuul !!11

TVÅ MÅNADER KVAR. TVÅ MÅNADER KVAR. TVÅ MÅNADER KVAR. TVÅ MÅNADER KVAR. TVÅ MÅNADER KVAR.
de senaste tre åren har varit hemska, ärligt talat. när jag har dragit härifrån kommer jag aldrig komma tillbaka hit.


 

jag är så arg på min mamma. hon rotar. hon kollar igenom alla mina saker och hittar hon eojolrgj<3 så tar hon det från mig. men hon fattar inte, jag hittar nytt hur lätt som helst.



tre dagar kvar. får träffa Tildah älsk. <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0