U-N-D-E-R-B-A-R-T <3

Åååh ! Den här dagen har varit FANTASTISK ! :)
Igår va jag suur typ, ville inte på 'skiten' för jag var så fukkat nervös men är as glad att jag åkte ! Tack Kev ! <3
Det var verkligen skit kul. :) Fick massa nya kompisar, as schyssta människor! :D saknar dem redan nu typ , haha (: men seriöst, underbara <3 Jag vill lugnt gå där, fick 10 p btw till mitt betyg av att bara vara där idag + träffa underbara nya kompisar + hade SKIT kul. :D Fick göra jätteroliga saker, övningar o sånt och visa upp en teater för hela gruppen. ^-^ Så jävla kul var det, hahaha, och så underbara människor ! <3 Ångrar inte alls att jag åkte ! SKITGLAD :) ska lugnt gå där i höst, hoppas dom tar in mej, smörade nog lite väl mkt på intervjun men jag ska ska ska börja där , inte i Västervik , ingen annanstans utan dääääääär :o Det skulle vara skit kul om iaf de flesta som va me kmr gå sen i höst, för dm va alla så snälla (: Har bytt msn o så me d me, så inte tappar kontakten :)

Fick min korsett idag med. :) dock för stoooor -.-' Men fin är'en iaf. :D ska be mamma sy in den.
Löshåret kom inte idag. men då kommer det imorrn :)

Underbar dag idag. jag sa på intervjun (och då va jag ärlig asså.) att jag behövde bättre självförtroende osv (hehe) och han sa att man får bättre självförtroende av att gå teater o så, o de håller jag med om. Ingen som sa ett enda elakt till mig idag, lix ingen som sa emo elr nått som jag är van vid.
och är så van vid att folk stöttar ut en, men det gjorde dom inte. t.o.m den sötaste killen i gruppen vaa skit snäll o pratade med mej. (: puss på't.

SKA LÄTT GÅ DÄR. :D snacka med kuratorn imorn så hon övertalar mina föräldrar, för jag trivs verkligen där och vill gå där varje dag. och åker lätt två timmar med tåg dit och hem för det är det fan värt :)

Byebye ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0