Heri ^-^

hellu. :) idag kom mina linser , *gladsomfan* ska testa dom sen (: sen i veckan nångång ska jag träffa tildah älsk <3 saknat henne som fan ;__;

jag kmr inte fixa svart/rosa hår den här månaden, får se om det blir nästa månad då. känner mig inte lika pepp längre till o ha så ! :o dunno why ;>

kev vill att jag ska hänga med till malmö men jag hatar malmö >__< så nej :D åker hellre till linköping , även om jag är där så ofta så de börjar bli tråkigt ._. man vet ju vilka affärer som finns där o så. o vilka man alltid går till. när jag är i en storstad går jag alltid in på HM, utan undantag. men jag älska HM xD haha , brukar handla massa smink där oså :') billigt när man är en vanlig fattig svensson. lol nej jag är ingen vanlig svensson men jag är lika fattig som en svensson för att jag jämt köper upp mina pengar första dagen jag får dom ! :P

 så SÖÖÖÖT <3 ge mig en sånhär spindel ._. men mamma vägrar ! :O men jag ska ska ska ha !!

  bäst <3 knark ;*

 Flingan har lunginflammation ;__; stackars söt. Hoppas hon blir bättre snart <3 fjortisflingan ;D
 Mozze <3 snällaste hästen :D 180 i mankhöjd x'D han har jag ridit typ 3 gngr men det ska bli fler <3 kmr sakna när han måste åka tillbaka ;__; söt mozart <3

bäst; mina linser kommit *_*  och att jag har en rättså bra dag idag (a)
sämst; en mardröm jag drömde inatt ;__; jag drömmer alltid mardrömmar vafan ! :( aldrig några jävla roliga drömmar. när jag väl drömmer äre mardrömmar, fan ;> och att mozze ska tillbaka snart ;__;

 filadelfia som snart kmr ^__^

mums ! ge mig x__X men självklart bor jag i en liten håla där det inte finns -.-' nästa gång jag åker till nån staaad ska jag köpa :D:D:D

 gemma ward <3 erkänn att hon är snyggg ? :*

 lily <3

ni får ursäkta stora bilder, men jag orkar inte förminska dom just nu -.-'

jag vill att mina saker ska komma på posten nuew <3
men men nu sa jag dra vidare xD ses sen !

btw.. så är jag så jävla trött på att typ ALLA sidor jag är medlem på ska ändra design och skit ? dom blir ju alltid så jävla mkt sämre ._. gaah ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0