mjaowh-

sitter hemma & är sjuk, fett sämst. får hoppas att det blir bättre.
har iaf ny dator nu, med windows vista och alltet, mkt bättre än förra gamla skitdatorn. äntligen sims lix. <3

får inte färga mitt hår mer nu, har börjat tappa hårtussar :(
och jag som tänkt att färga det rött :<
kommer ju inte ens få färga om det svart, kul att ha typ mörkbrunt.

är sjukt glad, fick ett brev på posten igår som gjorde mig till världens lyckligaste typ.
ja, kanske. eller ja, får hoppas att det går bra. går det bra är jag världens lyckligaste.
kommer iallafall klara av plugget då och kommer ha en framtid.
vill visa min jävla morsa att hon inte har rätt och aldrig kommer ha.
hon tror att hon kan bestämma över mig sådär, och visst det kan hon, jag är inte myndig än, men hon tvingar mig att stanna för att hon inte vill släppa iväg mig. men det måste hon fan göra nångång iallafall. och jag trivs verkligen inte här och det borde hon fan ha fattat, annars måste hon va jävligt seg. jag tänker iallafall inte stanna här, jag hatar folket.
opus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0