mjau

tråkig dag idag, trodde jag skulle få paketen på posten idag men neeeeej <:
och mina linser lyckades jag inte få i igår, även om jag försökte typ hela dagen :o jag trodde det skulle vara rätt så lätt ju. måste lyckas med det idag 8) dom är så jevla snigga.

mjau

skriver nog mer sen


- 20.00 -
jag fick i mina linser sen, yessss. efter två dagars försök -.-' va ju aslätt ju, men jag blinka hela tin därf det var så svårt först. :( men sen gick det asså. mamma; "det ser inte ut som du! ta av dej dom" och min sis; "ser hemskt ut, så jävla fula är dom" huhu, snälla kommentarer. :) men jag tycker om dem iaf. först tänkte jag att jag skulle skita i o ha dom men jag ska ha dm. dom är snygga oh min mamma o min sis kan ta sig för de tkr man ska se ut som alla andra -.-' ql liv.

nu vill jag bara att det ska bli torsdag. eller nått.
och vill att mina saker ska komma. gah.
ny hårförlängning blire snart med. :) puss på't.

linserna ! före - efter :) vilket är snyggast ? och inte vilket som är mest udda tack ^o) utan vilket som ni tror passar mig bäst. ärligt nu. jag kan inte bestämma sj :3 och det ser ju inte likadant ut i verkligheten, tänk er hur dt skulle se ut på låångt håll me ;> här kmr två failbilder.

förlåt för liten bild ! men säg nu dåva ;> före, vänster. efter, höger ofc.


Kommentarer
Postat av: Lindis

Svårt att se på den lilla bilden, men jag tycker den högra ser lite läskig ut :s

2008-03-29 @ 15:41:12
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0